Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

"Γιάννη μου , το μαντίλι σου"


     Μιλήσαμε στην τάξη μας για παραδοσιακή μουσική και τραγούδια . Δεν ήμαστε και πολύ σίγουροι ότι μας άρεσαν . Όταν , όμως , ψάξαμε και βρήκαμε μερικά , αλλάξαμε γνώμη !!


                                                                                                                                                            Τραγουδά η Γλυκερία


"Γιάννη μου , το μαντίλι σου"

        Στίχοι : Παραδοσιακό Ηπείρου
        Μουσική : Παραδοσιακό Ηπείρου

Γιάννη μου το , Γιάννη μου το , άιντε,
Γιάννη μου , το μαντίλι σου , έλα . 
Τι το 'χεις λερωμένο , βρε Γιάννη , Γιαννάκη μου ,
τι το 'χεις λερωμένο , βρε παλικαράκι μου .

Το λέρωσε , το λέρωσε η ξενιτιά , άιντε ,
το λέρωσε η ξενιτιά , έλα .
Τα έρημα τα ξένα , βρε Γιάννη , Γιαννάκη μου ,
τα έρημα τα ξένα , βρε παλικαράκι μου .

Πέντε ποτά- πέντε ποτά- , άιντε ,
πέντε ποτάμια το 'πλυναν ,έλα ,
ωρέ και βάψαν και τα πέντε , βρε Γιάννη , Γιαννάκη μου .
Ωρέ και βάψαν και τα πέντε , βρε παλικαράκι μου .


                                                                      Τους στίχους έφερε η Κωνσταντίνα Καγιά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου