Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Στίβος


       Ο στίβος μου αρέσει πολύ και πιστεύω ότι τα πάω καλά στις προπονήσεις . Έχω πολλές φίλες και ο προπονητής μου είναι πολύ καλός . 
    Όταν , λοιπόν , στην τάξη συζητήσαμε για τον αθλητισμό και η κυρία μάς ζήτησε να φέρουμε περισσότερες πληροφορίες για το άθλημα που αγαπάμε , σκέφτηκα να μιλήσω με τον προπονητή μου , τον κ. Νίκο Κουβαρά . Διαβάστε στην παρακάτω συνέντευξη τι συζητήσαμε . 



Άννα : Ήσαστε αθλητής ;
κ.Νίκος : Ναι , ήμουν αθλητής . Ξεκίνησα στην ηλικία των 9 ετών . Ερχόμουν 3 φορές την εβδομάδα  για προπόνηση και σταμάτησα πολύ μεγάλος . Πήρα μέρος σε πολλούς αγώνες .
Άννα : Έχετε πάρει μετάλλια ;
κ. Νίκος : Ναι . Έχω πάρει μετάλλιο και σε πανελλήνιο πρωτάθλημα και ήμουν πρώτος κι εδώ στην Πάτρα σε αγώνες για τις ηλικίες 12 μέχρι 14 ετών .
Άννα : Υπάρχει κάποιο αρχαίο άθλημα που εξακολουθεί να παίζεται και σήμερα ;
κ. Νίκος : Υπάρχει η σφαιροβολία που παιζόταν από τους αρχαίους Έλληνες μέχρι σήμερα ή ο   ακοντισμός ή το άλμα σε μήκος . Πολλά αγωνίσματα τα εμπνεύστηκαν σήμερα και τα  ακολουθούμε από την αρχαία Ελλάδα , από τους πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες που έγιναν πριν 2.500 χρόνια περίπου .


Άννα : Υπάρχει κάποιο καινούριο άθλημα ;
κ. Νίκος : Υπάρχουν . Το άλμα επί κοντώ , το άλμα εις ύψος ή ο δρόμος με τα εμπόδια (και άλλα) καθιερώθηκαν μετά τους πρώτους σύγχρονους Ολυμπιακούς αγώνες , το 1896 , που έγιναν στην Αθήνα .


Άννα : Τι άθλημα κάνατε εσείς και πήρατε μετάλλιο ; 
κ. Νίκος : Έτρεχα 1.500 μέτρα και 3 χιλιόμετρα . Είχα κάνει ένα πανελλήνιο ρεκόρ εφήβων και είχα τρέξει και με την εθνική ομάδα . Ήμουν μέλος της εθνικής ομάδας . Όταν μεγάλωσα , ανέβηκα  επίπεδο και έτρεχα 5 χλμ.
Άννα : Για πόσα χρόνια ;
κ. Νίκος : Μέχρι τα 27 μου και μετά σταμάτησα .


Άννα : Υπάρχει κάποιος αθλητής από την ομάδα μας που να έχει πάρει μετάλλιο ;
κ. Νίκος : Πολλά παιδιά έχουν πάρει μετάλλιο όπως η Αλεξάνδρα η Σακά πέρσι στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στα 2.000 μ. κορασίδων .


Άννα : Από ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει ένα παιδί ;
κ. Νίκος : Ένα παιδάκι μπορεί να ξεκινήσει από την ηλικία των 6 χρόνων με 2-3 φορές την εβδομάδα προπόνηση . Όσο , βέβαια , μεγαλώνει (περίπου στα 12) , αν θέλει να κάνει πρωταθλητισμό , να παίρνει μέρος σε αγώνες και να έχει διακρίσεις  , πρέπει να γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα .


Άννα : Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα συζήτηση .
κ. Νίκος : Παρακαλώ .


Άννα Αναστασοπούλου



1 σχόλιο: